• Johan C Løken og Torill Møystad, fotografert under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2014.  Johan C Løken er tidligere politiker.  Han representerte Hedmark Høyre på stortinget i perioden 1981-1993, og var landbruksminister i Kåre Willochs regjering fra 1981 til 1983.  Etter tida på Stortinget har Løken arbeidet for å fremme ulike næringsinteresser i forhold til det politiske miljøet, og han har hatt en rekke styreverv.  Da dette fotografiet ble tatt hadde han nettopp rundet 70 år, og han var fortsatt styreleder i Det norske Skogselskap og i Stiftelsen Norsk Skogmuseum.  Torill Møystad er utdannet filolog. Hun har drevet jord- og skogeiendommen Grønli i Hernes i Elverum, blant annet med et stort hønseri.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Johan C Løken og Torill Møystad, fotografert under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2014. Johan C Løken er tidligere politiker. Han representerte H...