• Ei ung jente spikrer et bord på det som da var toppen av ei hytte han og andre barn fikk bygge av forskalingsmaterialer under De nordiske jakt- og fiskedager 2014.  Dette var ett av mange aktivitetstilbud for barn under arrangementet.  Hyttebygginga foregikk på det såkalte «Skogbrukstunet», arenaen for mange av organisasjonene i skogbruket, på bakkekammen nord for våningshuset på klokkergarden Fossum.  Jakt- og fiskedagene hadde også et vell av andre aktivitetstilbud for barn på ulike areanaer.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Ei ung jente spikrer et bord på det som da var toppen av ei hytte han og andre barn fikk bygge av forskalingsmaterialer under De nordiske jakt- og fiskedager 2014. Dette var ett a...