• To elverumsgutter, kledd i blå jakker, lærer fluebinding under fluefiskedagene ved Norsk Skogmuseum 3. -4. mai 2014.  Guttene sitter ved et bord der de arbeider med hver sin stikke, den ene sittende, den andre stående.  Fotografiet er tatt i skogvokterboligen fra Galten i Engerdal i Hedmark.  Fluefiskedagene er et årvisst arrangement på Skogmuseet som er orientert mot sportsfiskere i alle aldere, og med aktiviteter både i sentralhallen, i auditoriet og på uteområdet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

To elverumsgutter, kledd i blå jakker, lærer fluebinding under fluefiskedagene ved Norsk Skogmuseum 3. -4. mai 2014. Guttene sitter ved et bord der de arbeider med hver sin stikke...