• Kartskisse som viser fløtingsvassdrag på østsida av Tinnsjøen i Øst-Telemark.  Dette er ei usignert håndtegnet og håndkolorert tegning, som skulle supplere tekster som presenterte fløtingstradisjonene i elvene Raua og Skjerva med sidegreiner og innsjøer.

Kartet fra informasjonstavla er avfotografert for å knytte teksten og illustrasjonen her til fotografier av kulturminnene det refererers til, se påfølgende løpenummere SJF-F. 005351-SJF-F. 005399.
    Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum

Kartskisse som viser fløtingsvassdrag på østsida av Tinnsjøen i Øst-Telemark. Dette er ei usignert håndtegnet og håndkolorert tegning, som skulle supplere tekster som presenterte ...