• Interiørbilde fra papirfabrikk, antakelig fra lagerlokale ved Drammenselvens Papirfabrikker på Modum i Buskerud.  Fotografiet er tatt i et industrilokale med betonggolv og med tak bestående av stålskinner med mellomliggende pussete teglsteinshvelvinger.  På golvet står det sylindriske papirruller, stablet oppå hverandre.  Sentralt i bildeflata står også ei tohjulet trappe som trolig ble brukt til å flytte mindre papirruller.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Interiørbilde fra papirfabrikk, antakelig fra lagerlokale ved Drammenselvens Papirfabrikker på Modum i Buskerud. Fotografiet er tatt i et industrilokale med betonggolv og med tak ...