• Styret i Hedmark Skogselskap, fotografert under en befaring til skogfrøplantasjen på Jønsberg i Romedal i juni 1983.  Frøavlsleder Gunnar Haug fra Oppland (i rød skjorte og med perm i handa, midt i bildet) orienterer.  Blant tilhørerne ser vi fra venstre Ole Borg fra Åsnes, fylkesskogmester Birger Strømsøe og skogeier Ole Sverre Moss fra Sør-Odal.  Til høyre for Gunnar Haug sto fylkesskogmester Olav Kaveldiget og disponent Jostein Bjørnersen fra Trysil (Trysil-Tre/Trysil kommuneskoger).
    Photo: Fystro, Ingvar / Anno Norsk skogmuseum

Styret i Hedmark Skogselskap, fotografert under en befaring til skogfrøplantasjen på Jønsberg i Romedal i juni 1983. Frøavlsleder Gunnar Haug fra Oppland (i rød skjorte og med per...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits