• Gruppebilde, tatt under «medaljefest» for trofaste medarbeidere i Union-konsernets bedrifter 26. november 1961.  Fotografiet er tatt på Drammen børs, der festen ble holdt.  Fotografiet viser mottakerne av Norges Vels medalje, femten menn, hvorav sju sitter på ei stolrekke mens åtte står på rekke bakenfor.  Samtlige er festkledde i mørke dresser med medaljer på jakkeslaget.  Lokalet virker staselig, med mønsterlagt edeltreparkett på golvet og med dobbeltdør med profilerte speil og omramming i bakgrunnen.  Medaljørene er: Sittende fra venstre: Hjalmar Andersen, Johan E. Nordby, Gunnar Raaen, Per Kristiansen, Ole O. Skjærstad, Hjalmar Halvorsen og Konrad Hanes.  Stående fra venstre: Frank Jansen, Bjarne Lindskog, Thorleif Nilsen, Halvor Norschau, Reinholdt Olsen, Eigil Olaf Sagafos, Petter Kolsrud og Ragnvald Hem.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

«Medaljefest på Børsen i Dr. lørdag 26/11 1960»

Kopien av fotografiet måler 22, 8 X 17, 2 centimeter. Den var oppklebet på gulnet papp og montert i glass og forgylt ramme med smale lister da fotografiet kom til museet.