• Fire skiløpere foran et laftet våningshus, antakelig Femund hotell på Femundsenden i Engerdal.  Den ene skiløperen er kvinne med mørkt skjørt og lys bluse.  De andre tre er menn med ryggsekker.  De to yngste mennene og kvinna har dessuten solbriller.  Huset i bakgrunnen er upanelt, har empirevinduer og todelt inngangsdør med overvindu.  Det er grunn til å anta at mennene på fotografiet er forstfolk.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Fire skiløpere foran et laftet våningshus, antakelig Femund hotell på Femundsenden i Engerdal. Den ene skiløperen er kvinne med mørkt skjørt og lys bluse. De andre tre er menn me...