• Gruppebilde skogforvaltermøte i Steinkjær høsten 1923.  Femten velkledde herrer oppstilt i skogen.  Fra venstre: skogforvalterne Per Sætersmoen, Hans Godtfred Støre, Øistein Brandt Kjelsen, Erling Archer og Rolf Hennig, disponent Martens, skogdirektør Henrik Jacoib Ielstrup, skogassistent Trygve Meidell, fylkesskogmester Thomas J. Næss, skogforvalterne Peder K. Bragstad, Erling K. Øverland,  Fritz Heimbeck, Arne K. Five, Simen Wolrath og skoginspektør Fredrik Wilhelm Kaurin.
    Photo: Ukjent / Anno Norsk skogmuseum

"Skogforvaltermøtet på Stenkjær 15-16 oktober 1923. Fra befaringen av Fossumskogen ..."

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits