• Utsikt nedover Gjødingelva i et parti der elva går forholdsvis stri mellom to berghammere.  En del fløtingstømmer har lagt seg i elveleiet nederst til venstre i bildet.  Også litt lenger nede i elva er det noen stokker som har satt seg på tvers.  På elvebreddene vokster det granskog med innslag av bjørk.  Gjødingelva eller Gjødingselva, som det også heter på enkelte kart, renner fra Skrukkelisjøen (327 meter over havet) til Hurdalssjøen (177 meter over havet).
    Photo: Støre, Hans Godtfred / Anno Norsk skogmuseum

Utsikt nedover Gjødingelva i et parti der elva går forholdsvis stri mellom to berghammere. En del fløtingstømmer har lagt seg i elveleiet nederst til venstre i bildet. Også litt ...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits