• Gruppebilde fra befaring i Furnes almenning sommeren 1925. Blant deltakerne var daværende skogdirektør og flere andre autoriteter fra skogbruksbyråkratiet (jfr. fanen «Opplysninger»), På dette fotografiet er drøyt 30 personer samlet ved veranda, de fleste velkledde herrer. Kvinnene bakerst til venstre later til å ha vært serveringspersonale. Bildet er tatt på Elvstua, ikke langt fra Ole Rømer Aagaard Sandbergs nydyrkingsfelt ved Brumunddalssætra.
    Photo: Ielstrup, Henrik Jacob / Anno Norsk skogmuseum

Gruppebilde fra befaring i Furnes almenning sommeren 1925. Blant deltakerne var daværende skogdirektør og flere andre autoriteter fra skogbruksbyråkratiet (jfr. fanen «Opplysninger...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits