• Landskapsfotografi, utsiktsbilde fra Nordgårdåsen i Målselv kommune i Troms. Opptaket antas å være gjort omkring 1910. Fotografen har vendt kameraet vestover. Vi ser noe av vannspeilet på Lille Rostavatn litt til høyre for bildets midtpunkt og skimter de på dette tidspunktet snødekte fjellene på den nordøstre sida av dette vatnet i bakgrunnen. I dalbotnen, nærmere fotografen aner vi et vassdrag.
    Photo: Ukjent / Anno Norsk skogmuseum

Landskapsfotografi, utsiktsbilde fra Nordgårdåsen i Målselv kommune i Troms. Opptaket antas å være gjort omkring 1910. Fotografen har vendt kameraet vestover. Vi ser noe av vannspe...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits