Besøk på Gamle Kvernes bygdemuseum for ungdomskole

article image

Velkommen til en dag på Gamle Kvernes bygdemuseum. I dette området har vi bodd i tusenvis av år og vi tar dere imot på vårt bygdetun. Vi setter sammen en dag med historiefortelling og relevante aktiviteter for dere og gir et innblikk i livet på nordmørskysten på 1800-tallet. Vi ser på sentrale trekk i samfunnets utvikling og snakker om hvordan dette har hatt innvirkning på våre liv og utvikling av vårt demokrati.

Maximum attendees

30 elever. Større grupper under visse vilkår.

Place

Gamle Kvernes bygdemuseum, Kvernes Kulturområde, Norge se kart

Duration

2 1/2-4 timer. Tilpasses gruppens behov.

Time period

mai, juni, august og september.

Other info

Tilrettelegging og spesielle behov må forhåndsmeldes i påmelding.

Competency goals

Inneholder læringsmål for:
  • 8. - 10. trinn: Samfunnsfag (SAF01-04)

Samfunnsfag (SAF01-04)

grades 8 - 10

  • drøfte korleis framstillingar av fortida, hendingar og grupper har påverka og påverkar haldningane og handlingane til folk
  • utforske korleis teknologi har vore og framleis er ein endringsfaktor, og drøfte innverknaden teknologien har hatt og har på enkeltmenneske, samfunn og natur
  • gjere greie for årsaker til og konsekvensar av sentrale historiske og notidige konfliktar og reflektere over om endringar av nokre føresetnader kunne ha hindra konfliktane
  • reflektere over korleis menneske har kjempa og kjempar for endringar i samfunnet og samstundes har vore og er påverka av geografiske forhold og historisk kontekst
  • beskrive trekk ved det politiske systemet og velferdssamfunnet i Noreg i dag og reflektere over sentrale utfordringar

Show competency goals

Order form

More school experiences

School

Haldens Bomuldspinderi & Væveri

Halden historiske Samlinger

Samfunnsfag grades 5 - 7
School

Cathrineholm - fra jernverk til emaljerte produkter

Halden historiske Samlinger

Samfunnsfag grades 5 - 7
School

Truede og hetsede måkefugler

Haldenvassdragets kanalmuseum

Naturfag grades 5 - 7 grades 8 - 10

Share to