Turkis elektrisk drevet Think personbil med to sitteplasser. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør.
Bilen har forhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW. Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca. 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh. Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Ekstrautstyr: radio/cd-spiller og vinterhjul.
Photo:
Norsk vegmuseum
Turkis elektrisk drevet Think personbil med to sitteplasser. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør.
Bilen har forhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW. Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca. 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh. Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Ekstrautstyr: radio/cd-spiller og vinterhjul.
Photo:
Norsk vegmuseum
Turkis elektrisk drevet Think personbil med to sitteplasser. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør.
Bilen har forhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW. Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca. 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh. Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Ekstrautstyr: radio/cd-spiller og vinterhjul.
Photo:
Norsk vegmuseum
Turkis elektrisk drevet Think personbil med to sitteplasser. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør.
Bilen har forhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW. Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca. 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh. Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Ekstrautstyr: radio/cd-spiller og vinterhjul.
Photo:
Norsk vegmuseum