Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør.
Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør.
Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør.
Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør.
Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør.
Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
Photo:
Norsk vegmuseum