• Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør. 

Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør. 

Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør. 

Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør. 

Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sandfarget prototyp av Think Piv4 personbil. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Farget glass. Sort og grått interiør. 

Bilen er forhjulstrukket og fikk strøm fra 20 nikkel-kadmiumbatterier. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.
    Photo: Norsk vegmuseum

Bil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to