• Sort elektrisk drevet 1995/96-modell Think PIV3 personbil med to sitteplasser. Bilen har et korosseri av termoplast, (polyethylen) og et tak av ABS plast. Ramme i aluminum. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør. Framhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Sort elektrisk drevet 1995/96-modell Think PIV3 personbil med to sitteplasser. Bilen har et korosseri av termoplast, (polyethylen) og et tak av ABS plast. Ramme i aluminum. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør. Framhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Sort elektrisk drevet 1995/96-modell Think PIV3 personbil med to sitteplasser. Bilen har et korosseri av termoplast, (polyethylen) og et tak av ABS plast. Ramme i aluminum. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør. Framhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Sort elektrisk drevet 1995/96-modell Think PIV3 personbil med to sitteplasser. Bilen har et korosseri av termoplast, (polyethylen) og et tak av ABS plast. Ramme i aluminum. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør. Framhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Sort elektrisk drevet 1995/96-modell Think PIV3 personbil med to sitteplasser. Bilen har et korosseri av termoplast, (polyethylen) og et tak av ABS plast. Ramme i aluminum. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør. Framhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Sort elektrisk drevet 1995/96-modell Think PIV3 personbil med to sitteplasser. Bilen har et korosseri av termoplast, (polyethylen) og et tak av ABS plast. Ramme i aluminum. Airbag på førersiden. Farget glass. Blått og grått interiør. Framhjulstrekk. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører ca 65 km vinterstid, 85-90 km sommertid på et fulladet nikkel cadmiumbatteri inneholdende 9,8 kWh.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum

Bil

Add a comment or suggest edits

Leave a comment or send an inquiry

Share to