• Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Dodge MC. 2-dørs varebil, der chassiset er importert og karosseriet er bygd på et treskjellett, med ståltak. Koøyne på hver side har vært belyste reklameskilt.
To sitteplasser. Bilen har en bensindrevet forbrenningsmotor med seks sylindre og L-topp. Effekten er 75 hk. Tre-trinns manuell girkasse med spak på ratte. Hydrauliske trommelbremser rundt om.
Bilen er i dårlig forfatning. Preget av rust, råte og forfall over lang tid.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Bil

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits
Created with Sketch. Add a comment or suggest edits

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to