• Vest med framstykke i  verken rutatøy. Ståkrage, slag, og to stikklommer. Framstykket, bakstykket og kragen er fòra med ubleikt bomullatøy. Åtte knappehol og åtte tinnknappar. Ryggen er i blått vekentøy. Vesten vart sydd tidleg på 1960-tallet og har vore brukt på museeet av dansarar og omvisarar fram til 2015. då var den lappa så mykje at den vart lagt til side. Museet hadde  tilsaman 4-5 slike vestar som var like, men forskjellig størrelse.
    Photo: Valdres Folkemuseum
    Photo: Valdres Folkemuseum