Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum