Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum