• Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Innebygd kompressor med ramme, drag og karosseri. En-akslet med to gummihjul. Fargen er i hovedsak gul med en gul og en grå felg. Draget har nedfellbart støttebein.
Kompressorenheten og dens drivmotor er begge blå/grå. Drivmotoren er en 6-sylindret dieselutgave (industrimotor), fra Ford, med modellbetegnelse 2715E, anbefalt turtall 250-2500 RPM. Kompressorenheten er en 3-sylindret utgave fra AMA med maksimalt 1800 RPM.
Merking fra produsenter.
Lukene på hver side er ikke originale.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Kompressor

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to