Blå metallbil, (modell), på brun tresokkel. Bilen er åpen, den har kun fronstykke og bakstykke av karosseriet. Bilen viser hele drivverket, der clutch, girkasse og bakaksel er gjennomskåret. Bilen er lagd slik at clutch, bremser, lys, styring, etc. fungerer. Drivverket roterer ved hjelp av ei gummireim son drives av en elektrisk motor nede i sokkelen. Det elektriske anlegget er bygd inne i sokkelen og sokkelen har kontakt for tilkobling av 220 volt.
Photo:
Norsk vegmuseum
Blå metallbil, (modell), på brun tresokkel. Bilen er åpen, den har kun fronstykke og bakstykke av karosseriet. Bilen viser hele drivverket, der clutch, girkasse og bakaksel er gjennomskåret. Bilen er lagd slik at clutch, bremser, lys, styring, etc. fungerer. Drivverket roterer ved hjelp av ei gummireim son drives av en elektrisk motor nede i sokkelen. Det elektriske anlegget er bygd inne i sokkelen og sokkelen har kontakt for tilkobling av 220 volt.
Photo:
Norsk vegmuseum
Blå metallbil, (modell), på brun tresokkel. Bilen er åpen, den har kun fronstykke og bakstykke av karosseriet. Bilen viser hele drivverket, der clutch, girkasse og bakaksel er gjennomskåret. Bilen er lagd slik at clutch, bremser, lys, styring, etc. fungerer. Drivverket roterer ved hjelp av ei gummireim son drives av en elektrisk motor nede i sokkelen. Det elektriske anlegget er bygd inne i sokkelen og sokkelen har kontakt for tilkobling av 220 volt.
Photo:
Norsk vegmuseum
Blå metallbil, (modell), på brun tresokkel. Bilen er åpen, den har kun fronstykke og bakstykke av karosseriet. Bilen viser hele drivverket, der clutch, girkasse og bakaksel er gjennomskåret. Bilen er lagd slik at clutch, bremser, lys, styring, etc. fungerer. Drivverket roterer ved hjelp av ei gummireim son drives av en elektrisk motor nede i sokkelen. Det elektriske anlegget er bygd inne i sokkelen og sokkelen har kontakt for tilkobling av 220 volt.
Photo:
Norsk vegmuseum
Blå metallbil, (modell), på brun tresokkel. Bilen er åpen, den har kun fronstykke og bakstykke av karosseriet. Bilen viser hele drivverket, der clutch, girkasse og bakaksel er gjennomskåret. Bilen er lagd slik at clutch, bremser, lys, styring, etc. fungerer. Drivverket roterer ved hjelp av ei gummireim son drives av en elektrisk motor nede i sokkelen. Det elektriske anlegget er bygd inne i sokkelen og sokkelen har kontakt for tilkobling av 220 volt.
Photo:
Norsk vegmuseum