• Drivmotoren er en 2-sylindret diesel med sveivstart. Den må dekomprimeres med ventilløfterene når den skal sveives igang. Dette gjøres ved å slå over ventilløfterene på toppen, de går automatisk tilbake når motoren starter. Strømaggregatet gir 5 kw - 3 fase/220 V.  Aggregatet har påbygd tak og eksosanlegg som går over taket. 
Aggregatet er skrudd fast til en pall.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Drivmotoren er en 2-sylindret diesel med sveivstart. Den må dekomprimeres med ventilløfterene når den skal sveives igang. Dette gjøres ved å slå over ventilløfterene på toppen, de går automatisk tilbake når motoren starter. Strømaggregatet gir 5 kw - 3 fase/220 V.  Aggregatet har påbygd tak og eksosanlegg som går over taket. 
Aggregatet er skrudd fast til en pall.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Drivmotoren er en 2-sylindret diesel med sveivstart. Den må dekomprimeres med ventilløfterene når den skal sveives igang. Dette gjøres ved å slå over ventilløfterene på toppen, de går automatisk tilbake når motoren starter. Strømaggregatet gir 5 kw - 3 fase/220 V.  Aggregatet har påbygd tak og eksosanlegg som går over taket. 
Aggregatet er skrudd fast til en pall.
    Photo: Norsk vegmuseum

Strømaggregat

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits
Created with Sketch. Add a comment or suggest edits

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to