Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum
Borgeit på 4 små hjul, har et "støttebein" midt under. Hjulene en festet på langsgående akslinger tilknyttet hydraulikksylindre. Maskina har trykkluftdrevet bor og vinsj. Trykklufta driver også en hydraulisk motor som igjen sørger for bevegelse i det hydrauliske systemet. Hydraulikken sørger for bevegelse i bortårn, i støttebeinet, og i akslingene der hjulene sitter. Geita har et stort glassfiber deksel som skjuler og beskytter viktige funksjoner, dekselet er hengslet i bakkant og kan vippes opp. Ved bruk kan føreren stå bak geita eller oppe på geita, i bakkant. Smøreolje for borhammer og hydraulikkolje tank er innfelt i ramma, i framkant. Det er to separate tanker i ramma. Riggen er avhengig av trykkluft fra ekstern kilde.
Photo:
Norsk vegmuseum