• Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Løvold, Odd Jarle / Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Motorsykkel med sort ramme og røde skjermer. Den har en enkel oppbygning som en motorisert tråsykkel med pedaler. Motor er en ensylindret firetaktsmotor, trolig en 120cc på 2  1/2 hk.
Motor er merket Lamaudiere no 528.
Opprinnelig var motorsykkelen levert med reimdrift, men har fått påbygd girkasse og kjededrift.
Bærer preg av lang tids lagring og har mye overflaterust. Motor og en del andre bevegelige deler sitter fastrustet.
    Photo: Norsk vegmuseum

Motorsykkel

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

You have unsaved changes.

Are you sure you want to leave this page?

Share to