• To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • To-akslet maskin. Bormaskiner: 2 x Atlas Copco COP 1028. Materlengde 2 x 2100mm. Glidebord som tillater 2 x 2 raster. Dekningsareal: tunnelprofil T8,5-T12,5. Dieseldrevet D.eutz motor.
Har merking fra Essverk, Veidekke, Kome og Wabco.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Bolterigg

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to