• Basar på Strengelvåg skole 1888. (misjons eller avholdsstevne) Midt på bildet i sort hatt ses Kristian Pedersen Toften. Presten en høy mann i sort lue. I forgrunn Ingerikt Eriksen, brødre til Klaus i Lia. Damen i bunad er en av søstrene Eriksen, og vi kan også se tre andre søstre. Hansine Lind i midten. Gerhard Nilsen Instøy. I høyre hjørne ses lærer Kornelius Sjursen og to sønner. Til venstre sannsynligvis Elias Reinholdtsen, Stø senere Sigerfjord.
    Photo: Museum Nord

Basar på Strengelvåg skole 1888. (misjons eller avholdsstevne) Midt på bildet i sort hatt ses Kristian Pedersen Toften. Presten en høy mann i sort lue. I forgrunn Ingerikt Eriksen,...