• Stykkestolpe ved vegen gjennom Sunnylvsbygda etter rotedeling over dei offentlige vegane i 1886.

"Det låg på stykkehavarane å setje opp stykkestolpar. Stykkestolpen på dette biletet vart oppsett av lensmann Amund Knudsen Hole sitt 740 alner lange vegstykke i rote nr. 3. Øvst på steinen er innhogge rodenummer 3 Frøse. Vidare er det løpenr. 35. Veglengda denne står for er 740 alner og nederst er namnet til brukaren."

(Kilde: Statens vegvesen sitt interne magasin for Møre og Romsdal: "Veg og Virke" nr. 4/1986. Forfatter: Bjarne Rekdal. I artikkelen siterer han fra Knut Frøysa sin artikkel i lokalavisa "Sunnylvingen".)
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum