• Arbeid på slåttmarka på gården Graven. Tre kvinner, tre barn og en mann. Bak fra venstre: Solveig eller Gunvor Taraldsen, Agnes Forsberg (født Johnsen), Dagny Forsberg og Jakobine Johanna (født Nilsdtr.) Forsberg. Foran fra venstre Agnes Forsberg (Rasmussen) , Karl Johan (født i 1918) og Ingvald Forsberg.
    Photo: Nordlandsmuseet

Arbeid på slåttmarka på gården Graven. Tre kvinner, tre barn og en mann. Bak fra venstre: Solveig eller Gunvor Taraldsen, Agnes Forsberg (født Johnsen), Dagny Forsberg og Jakobine ...

Tilhører en samling fra Nordfold i Steigen. Tidligere eiere er søsknene Agnes og Ingvald Forsberg.
Graven er gård nr. 105, bruk nr. 28.

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits