• Elever og lærer på Sævland skole 1940. Poserer på gresset, trær i bakgrunnen. Læreren i midten. Totalt 17 personer.
Rekke 1 fra venstre: Jan Thorsen, Åge Hansen, Olav Mannes, Dagfinn Fagerland og John Hansen.
Rekke 2 fra venstre: Gunnfrid Georgsen, Aud Tveit, Torunn Thorsen, Ranveig Kristiansen, Henny Mannes og Johanna Tjøsvold.
Rekke 3 fra venstre: Mildrid Martinesen, Bjørg Storkersen, Halstein Trelhaug, Peder Fagerland (lærer), John Larsen Mannes og Gerd Tveit.
    Photo: Haugalandmuseet

Elever og lærer på Sævland skole 1940. Poserer på gresset, trær i bakgrunnen. Læreren i midten. Totalt 17 personer. Rekke 1 fra venstre: Jan Thorsen, Åge Hansen, Olav Mannes, Dagfi...