• Jar stasjon på Bærumsbanen ankommende sporvogn type "Gullfisk" nr. 162 til Avløs (til venstre) og avgående sporvognstog på Lilleaker-Østensjøbanen med to sporvogner type "Gullfisk", nærmest til høyre nr. 195.
    Photo: Meulman, Jacobus Jan Hendrik / Norsk Jernbanemuseum

Jar stasjon på Bærumsbanen ankommende sporvogn type "Gullfisk" nr. 162 til Avløs (til venstre) og avgående sporvognstog på Lilleaker-Østensjøbanen med to sporvogner type "Gullfisk"...

• 162 er en av de seks prototypene levert i 1937. Offisielt type E3.

195 er en B1-vogn og er i tog med en makker av samme type. Disse er levert i 1939.