• Nasjonaldagsfeiring i Mosjøen. Masse folk i gatene. Tatt fra hjørnet Petter Dass gate og Chr. Quales gate.
De 2 nærmeste husene er revet, og i dag (2022) holder sportsbutikken NAVA til her(tidligere møbleselger Baatsrand), det neste huset er den gamle Tanke-gaarden som fortsatt står der i dag, men nå hvit malt. Det hvite huset som står på hjørnet i Peter Bechs gate er slakter Angermo sin hjørnegaard.
    Photo: Schei, Anton E. / Helgeland Museum

Nasjonaldagsfeiring i Mosjøen. Masse folk i gatene. Tatt fra hjørnet Petter Dass gate og Chr. Quales gate. De 2 nærmeste husene er revet, og i dag (2022) holder sportsbutikken NAV...

1 comment

• Dette bildet er tatt fra hjørnet Petter Dass gate og Chr. Quales gate.