• Leirfjord, Leira, Leireng. Befaring på gården Leireng i forbindelse med veitraseen til Toventunnellen. F.v.: Anne Lise Sæther (prosjektleder for vegen), ukjent (fra vegvesenet), Ivan Haugland (ordfører), Arnfinn Andersen (Leirfjord kommune, teknisk), Torleif Pedersen (kårkall på gården, tidligere eier). Studering av kartet og ulempene veien vil få for drivere/eiere av gården.
    Photo: Vrålstad, Jorunn / Helgeland Museum (Opphavsrett)

Leirfjord, Leira, Leireng. Befaring på gården Leireng i forbindelse med veitraseen til Toventunnellen. F.v.: Anne Lise Sæther (prosjektleder for vegen), ukjent (fra vegvesenet), Iv...