• Leirfjord, Vatne / Tovås. B.f.v.: Johs Mathis Johnsen, Vatne, Haldor, Saras Jensen (f. Skaret), Tovås, Lovise Bråten (f. Jensen Skaret), Jette Olsen, (gift med Johan Olsen), Tovås, Signe Olsen (søster til Jette og gift med Ingvald Olsen), Skaret, Ellerine.
F.f.v.: Alfred Ronesen, Pauline Lorentzen, Vatne, Nikolai, Jenny Sommerseth (dro til Amerika), Edvard Tovås (lastebilsjåfør og bror til Jette og Signe), Jenny Ronesen (søster til Alfred).
Bildet er brukt i Leirfjordkalenderen - januar 2002
    Photo: Helgeland Museum

Leirfjord, Vatne / Tovås. B.f.v.: Johs Mathis Johnsen, Vatne, Haldor, Saras Jensen (f. Skaret), Tovås, Lovise Bråten (f. Jensen Skaret), Jette Olsen, (gift med Johan Olsen), Tovås,...