• Prospektfotografi av den gamle tunplassen på Nedregotten, Emblem, der klyngetunet på Nedregotten låg. Etter utskiftinga i 1857 vart dette tunplassen for Steffagaren.
    Photo: Sunnmøre Museum

G.nr.5, br.nr.5.

1 comment

• det eldste bygget er no vekke, men det stemmer at dette er del av det gamle klyngetunet til Nedregotten. Huset og løa stend framleis. Garden heiter "Steffagaren" gnr. 5 og bnr. 5 i ålesund kommune. Gamlehuset er no skild ut som eigen eigedom med gateaddressa Hjellhaugvegen 45 og markane bak huset er under utbygging til boligformål i desse dagar. Det inkluderar den gamle tunstaden og løa.