• "Mars 1969"."?? mar?"."Kr Heggdal".Til venstre ser vi en buss som er skiltet Molde. Etter fargeskjema å dømme er det en buss fra Aarø og Molde Auto eller Hjelset Auto, lakkert i gult og mørk blå. Etter karosseriet å dømme er dette en buss fra tidsrommet 1966-1968..Disse selskapene hadde ikke ruter over Hollingsholmen, så bussen er antakelig engasjert i turkjøring utenom rute. Bildet er fra 1969 og den gang hadde Aukra Auto og Otrøy Auto ruter over Hollingsholmen. Først i 1974 ble det åpnet eget fergesamband over Julsundet til Otrøya. Det var sambandet Mordalsvågen-Solholmen.
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

"Mars 1969"."?? mar?"."Kr Heggdal".Til venstre ser vi en buss som er skiltet Molde. Etter fargeskjema å dømme er det en buss fra Aarø og Molde Auto eller Hjelset Auto, lakkert i gu...