• Gruppebilde fra Frelsesarmeen på Lena høsten 1951. Noen av personene er mer eller mindre sikkert identifisert.
Foran sitter som nummer 1-3 fra høyre: Ruth Helene Haavi (?), Magnhild Ødeli og Anna Myrland. Nummer fire fra høyre muligens Ruth Tallerud.
Stående bak: Nummer to og fire fra venstre hhv. Hildeborg Stenersen (f.Myrland) og Margit Ødeli; nummer fire fra høyre muligens Ruth Tallerud.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Gruppebilde fra Frelsesarmeen på Lena høsten 1951. Noen av personene er mer eller mindre sikkert identifisert. Foran sitter som nummer 1-3 fra høyre: Ruth Helene Haavi (?), Magnhil...