• Jæren Meieri sentralt midt i biletet. Biletet er teke mot sørvest. Jernbanen nederst til venstre. Huset nederst framfor meieriet er J.G. Lalands kolonial med bakeriet rett ved sida. Så er det bedehuset Saron. Til høgre for meieriet er det gamle apoteket. Til venstre for meieriet budde dyrlege Gundersen. I det store huset til venstre og bak meieriet budde meieribestyrer Fodstad. I det vesle huset til høgre for apoteket var det ei tid skomaker i kjelleren. Til høgre for det att heldt Frelsesarmeen til. Bortanfor Gundersen i Hognestadvegen (nå i 2017 heiter det Gamle Hognestadvegen) er huset til Marta Rommetveit som hadde strikkeforretning.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Jæren Meieri sentralt midt i biletet. Biletet er teke mot sørvest. Jernbanen nederst til venstre. Huset nederst framfor meieriet er J.G. Lalands kolonial med bakeriet rett ved sida...