• Kopi av postkort: "Parti fra Time". Biletet er teke mot sør/sør-vest frå Serigstadeigendomen. Huset t.v. er fødestaden til kunstnaren Fritz Røed. Det høge huset t.h. bak dette er kjøpmann A.Tjemsland sitt. Bellesen Hotell til høgre for dette igjen. Heilt til høgre Haarrhuset, der L.A. Pedersen (rammebutikk) er idag (2004).T.v. for Haarrhuset ligg Gjesteheimen. I høgda, som vart kalla "Blidensol", midt i bildet ser me huset som var brukt av Serigstad Maskinfabrikk (hus m/to piper var bustadhus. T.h. fabrikklokala.) Eigendomen vart sainare kjøpt av Ingolf Time.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Kopi av postkort: "Parti fra Time". Biletet er teke mot sør/sør-vest frå Serigstadeigendomen. Huset t.v. er fødestaden til kunstnaren Fritz Røed. Det høge huset t.h. bak dette er k...