• De to guttene som sitter foran er Knut Sverre Hagen og storebror Martin Osvald Hagen.
Mine besteforeldre er også med på bildet:  Carl og Olgine Hagen, Nordlandet/ Kristiansund. (Info fra Elisabeth Marie Hagen 2017)  - Guttene i fremste rekke er som du sier min far Knut Sverre Hagen og hans bror. Far ble født 1918 og på bildet må han være rundt 12 år vel? I alle fall ikke mindre, så bildet kan i alle fall dateres rundt 1930 (Info:
Jan Harald Hagen) - Gruppefoto fra Frelsesarmeen. Damer og herrer, uniformer, 2 med horn. Se serien med korpset.  Det er usikkert hvor og når bildet er tatt. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

De to guttene som sitter foran er Knut Sverre Hagen og storebror Martin Osvald Hagen. Mine besteforeldre er også med på bildet: Carl og Olgine Hagen, Nordlandet/ Kristiansund. (I...

2 comments

Mine besteforeldre er også med på bilde. Carl og Olgine Hagen, Nordlandet/ Kristiansund.

• Guttene i fremste rekke er som du sier min far Knut Sverre Hagen og hans bror. Far ble født 1918 og på bildet må han være rundt 12 år vel? I alle fall ikke mindre, så bildet kan i alle fall dateres rundt 1930 :-)
    Jan Harald Hagen