• Fra «Håndverkstorget» under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2016. Fagutvalget i tre fra Norges Husflidslag stilte med tre dreiebenker, der særlig barna fikk prøve seg under kyndig veiledning. Da dette fotografiet ble tatt hjalp Ulf Andersen fra fagutvalget en gutt med å dreie en stoppesopp. Gutten hadde et visir framfor ansiktet for å beskytte øynene mot flis fra arbeidsstykket.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra «Håndverkstorget» under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2016. Fagutvalget i tre fra Norges Husflidslag stilte med tre dreiebenker, der særlig ba...