• Oline Christine Boye f. 1859 Bergen, datter av skipper og toller Peter Olai Petersen Boye og lærerinne Anna Margaretha Frøyseth. Oline ble gift med ingeniør Hans Conrad Nicolay Schadenberg Harloff. Bosatt i Bergen. (Info:
Randi Elisabeth Hagen). - Portrett av "Oline Kristine Boye" etter påskrift på baksiden. Serien løper fra KMb-2010-006.0001 til KMb-2010-006.0103. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Oline Christine Boye f. 1859 Bergen, datter av skipper og toller Peter Olai Petersen Boye og lærerinne Anna Margaretha Frøyseth. Oline ble gift med ingeniør Hans Conrad Nicolay Sch...

1 comment