• Gruppefoto av 7 kvinner og menn
ute i et skogholt. Muligens ved Retiro i Molde?
De fleste av de avbildede kommer fra Johnsenfamilien i Kristiansund, og er barn etter Christian Johnsen og Jensine Wilhelmine Johnsen. Blant annet ser vi Birgitte Hilmara Johnsen alene på bakerste rad, med de
 to foran er muligens Anna Marie Johnsen og ";Hanken"; Johanne Johnsen. Hvem vi ser på tredje rekke er ennå mer usikkert, men kvinnen i midten kan muligens være Gurine Malene Tuene (f.1870 - d. 1936) og var gift med Per Louis Johnsen (f. 1855 - 1913) som vi trolig ser på fremste rad. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Gruppefoto av 7 kvinner og menn ute i et skogholt. Muligens ved Retiro i Molde? De fleste av de avbildede kommer fra Johnsenfamilien i Kristiansund, og er barn etter Christian John...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits