• postkort fra Parken på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi ser Kirkelandet kirke ligge i enden, og i den delen som heter Roligheten. Kirkelandet kirke ble innviet 24. mai 1964. Ellers så ser vi Langveien som går loddrett til høyre for parken/kirken, mens det er Konsul Johnsens gate som går på venstre side. Bildet er trolig utgitt av Widerøe's Flyveselskap A.S, Oslo. Dette basert på at samme bildet er benyttet til et postkort utgitt av Widerøes flyveselskap. Datering er trolig 1965. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

postkort fra Parken på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi ser Kirkelandet kirke ligge i enden, og i den delen som heter Roligheten. Kirkelandet kirke ble innviet 24. mai 1964. Ell...