• Flyfoto fra Nordlandet med Nordsundet og Nordsundbrua. Geworbnerholmen sees nærmest i bildet.  Innlandet og Kirkelandet sees i bakgrunnen med Sørsundet som går ut mot Bremsnesfjorden.

Fra Nordmøre Museums fotosamlinger. EFR2015.
 ALTØ Dalegata og Bjørnehaugen verft/Sterkoder med tankanlegget NOR på Bjørnehaugen like ved Nordsundbrua.

Photo: Nordmørsmusea

Flyfoto fra Nordlandet med Nordsundet og Nordsundbrua. Geworbnerholmen sees nærmest i bildet. Innlandet og Kirkelandet sees i bakgrunnen med Sørsundet som går ut mot Bremsnesfjord...