• "Bryllupet". ingen navn er nevnt på dette bildet men det er trolig Christine Knudtzon som er første blomsterpike til venstre, mens andre blomsterpike til høyre er trolig Elsa Fosse. Bruden, kan det være "tante Didi"? De andre er ukjente. Det er kun blomsterpikene som er relativt sikre. Bildet er fra et fotoalbum fra Ida Knudtzon samlingen (serie KMb-2008-024) og strekker seg fra KMb-2008-024.0074 - KMb-2008-024.0117. Fotoalbumet har følgende påskrift "Til lillemor fra Tante Didi. Julen 1928". I tillegg kommer naturligvis kommentarene til hvert bilde. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

"Bryllupet". ingen navn er nevnt på dette bildet men det er trolig Christine Knudtzon som er første blomsterpike til venstre, mens andre blomsterpike til høyre er trolig Elsa Fosse...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits