• Gjenstandsbilde av en sukkerskje, teskje hvor vi kan lese følgende inskripsjon: ";Herrens velsignelse være her inde baade for mænd og for kvinde";. Av ukjent opphav og datering. Se også KMb-2007-007.1439b for selve innskripsjonen. Foto fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Gjenstandsbilde av en sukkerskje, teskje hvor vi kan lese følgende inskripsjon: ";Herrens velsignelse være her inde baade for mænd og for kvinde";. Av ukjent opphav og datering. Se...