• Polititropper?  på festningsplassen på Akershus Festning. millitærkolonne.  Bildet er datert til omlag 1942. Dette basert på tekst gitt til et annet bilde på et annet løst fotopermark. Bildene er gitt av Karsten Junge. Fotoserie fra reg. nr. KMb-1991-014.0002 til KMb-1991-014.0013. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Polititropper? på festningsplassen på Akershus Festning. millitærkolonne. Bildet er datert til omlag 1942. Dette basert på tekst gitt til et annet bilde på et annet løst fotoperm...

1 comment

• Meget mulig det er Polititropper som er avbildet, men her har de kommet frem til festningsplassen på Akershus Festning.