• Guttene står i det som den gang var Konsul Knudtzons gate på vei opp mot sykehuset, i bakgrunnen ses Marstrands gate med Nr 14 og 16 til venstre, Disse husene sto etter bombingen. All bebyggelse til høyre strøk med foruten gamle Badet som ble reparert etter krigen. (Info: Tor Aage Dyrseth Zdrinka 2018).

-Foto av tre gutter og unge menn 17.mai . kan være fra Rødfamilien eller bekjente av nevnte familie.  Fotograf er sannsynligvis et medlem fra Rød familien. Ukjent datering, trolig mellom 1920 til 1939. Giver av bildet er Turid Rød. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Guttene står i det som den gang var Konsul Knudtzons gate på vei opp mot sykehuset, i bakgrunnen ses Marstrands gate med Nr 14 og 16 til venstre, Disse husene sto etter bombingen. ...

1 comment

• Guttene står i den gang Konsul Knudtzons gate på vei opp mot sykehuset, i bakgrunnen ses marstrandsgata med Nr 14 og 16 til venstre som besto etter bombingen. All bebyggelse til høyre strøk med foruten gamle badet som ble reparert etter krigen. Tor Aage Dyrseth Zdrinka.